Deze pagina delen?
Selecteer hieronder het gewenste platform...
Zoeken?
Voer hieronder uw zoekwoord(en) in...

Het doel van het platform achter NICE Connect is om communicatie tussen patiënt en zorgverlener te verbeteren, te verduidelijken en te automatiseren. De patiënt zal gedurende zijn volledige zorgtraject via een app geïnformeerd worden over de voortgang van het traject, vanuit alle betrokken disciplines. Zowel de artsen, paramedici, secretariaten als verpleging kunnen informatie delen via het platform richting de patiënt. Een compleet pakket van duidelijke en relevante informatie kan zo aangeboden worden aan de patiënt op relevante momenten, waardoor de betrokken partijen op elk moment goed ingelicht zijn over wat komen gaat. De patiënt tevredenheid zal hierdoor aanzienlijk verhogen, maar ook de voorbereiding en dus ook genezing zal hierdoor verbeteren wat dan weer een groot voordeel is voor zowel patiënt als zorgverlener.

Bel: 040 243 18 65Contactformulier

Betere informatievoorziening voor de patiënt met de app NICE Connect

Voor een patiënt is het vaak onduidelijk wat er te gebeuren staat voor een opname in het ziekenhuis, tijdens de opname alsook na de opname. Er worden recepten en verwijzingen uitgeschreven, informatie wordt gegeven, afspraken worden gemaakt, in een spannende tijd wordt erg veel informatie naar de patiënt gezonden. Op dat moment heeft de patiënt net erg veel behoefte aan duidelijkheid. Dat willen we met het platform en de app van NICE Connect bereiken; duidelijkheid. De bedoeling is om de patiënten hapklare brokken informatie aan te leveren, op het juiste moment. Nu komt het in veel gevallen nog voor dat mensen ofwel worden overspoeld met informatie, ofwel net te weinig informatie krijgen.

Innovatie voor paramedische zorg die de patiënt weer centraal stelt

Een van de grootste voordelen van de app is dat de patiënten automatisch op de hoogte worden gesteld van nieuwe informatie, maar ook van afspraken die binnenkort plaatsvinden. Ook nieuwe ontwikkelingen omtrent medicijngebruik of voorlichting over het behandeltraject zelf is handig om te weten voor de patiënt. De patiënt moet de app installeren, maar verder moet hij niet doen. Er wordt automatisch een melding verstuurd wanneer er nieuwe informatie beschikbaar is. De behoeften van de patiënt komen zo weer centraal te staan in het zorgproces. Het is zelfs mogelijk om contact op te nemen met de zorgverlener middels een actieknop bij vragen of opmerkingen.

Innovatie in de paramedische zorg begint hier

Innoveren is belangrijk, zonder innovatie blijft de markt stilstaan en gaat de zorg voor patiënten niet vooruit. Het belang van vernieuwingen is inmiddels in de zorg een grotere plek aan het innemen. Een betere gezondheidszorg is iets waar we allemaal bij gebaat zijn. Informeer daarom naar de uitgebreide mogelijkheden van NICE Connect door contact op te nemen met NICE Innovations.

NICE innovations
Vakinhoudelijk
Transparant
Mobiel
Efficiént
Meer weten over NICE Innovations?
...wij helpen u graag verder