Deze pagina delen?
Selecteer hieronder het gewenste platform...
Zoeken?
Voer hieronder uw zoekwoord(en) in...

NICE Innovations heeft zich als ontwikkelaar van digitale ondersteuning voor de zorg toegelegd op het vereenvoudigen en automatiseren van monodisciplinaire en multidisciplinaire zorgtrajecten. Door de hogere kwaliteitseisen vanuit wetgeving, beroepsgroepen en zorgverzekeraars worden zorgverleners gedwongen om een nog uitgebreidere administratie bij te houden. Hierbij denken we dan vooral aan voorlichting bij de start van een traject maar ook toelichting tijdens een traject, maar ook moeten voorgeschreven meetinstrumenten periodiek ingevuld worden. Dit duurt lang en bovendien wordt de kans op menselijke fouten hierdoor een stuk groter. Digitale ondersteuning voor de zorg biedt uitkomst aan iedere zorgverlener die op zoek is naar manieren om tijd en kosten te besparen, zonder daarbij in te leveren op de kwaliteit van de zorg.

Bel: 040 243 18 65Contactformulier

Een ontwikkelaar van digitale ondersteuning voor de zorg die de patiënt centraal stelt

Het meest belangrijke in de zorg is natuurlijk de patiënt zelf. Of in ieder geval, dat zou zo moeten zijn. Toch voelen patiënten zich vaak verloren als ze een zorgtraject in gaan. Zorgverleners doen hun best, maar door de enorme werkdruk en de hoeveelheid patiënten komt het regelmatig voor dat informatie die vanzelfsprekend lijkt voor de zorgverlener niet tot bij de patiënt geraakt. Daar is een goede oplossing voor, automatiseren. De juiste informatie op relevante momenten tonen is te automatiseren alsook het tijdig verwittigen voor een volgende afspraak. Hierdoor wordt bespaard in tijd en kosten, no shows voorkomen, maar ook tevredenheid en voorbereiding van de patiënt verhoogt aanzienlijk. De patiënt wordt centraal gezet.

Hoe ziet digitale ondersteuning in de zorg er volgens NICE Innovations uit?

Als ontwikkelaar van digitale ondersteuning in de zorg heeft NICE Innovations het huidige beleid goed onder de loep genomen. Vervolgens is er gekeken hoe technologie kan helpen om deze processen te ondersteunen en te verbeteren. Hiervoor is het innovatieve platform NICE Connect ontwikkeld waarbij een mobiele applicatie hoort. Op het platform kunnen zorgverleners en secretariaten snel informatie verzenden, maar kunnen ze ook informatie ontvangen en monitoren of de berichten goed bekeken worden. De mobiele applicatie zorgt dan weer voor de interactie met de patiënt. Deze zal de mobiele applicatie kunnen installeren op zijn mobiele device(s) en ontvangt doormiddel van push berichten meldingen als er nieuwe informatie klaar staat. Met een afsprakenherinnering en de juiste informatie zijn onduidelijkheden definitief verleden tijd.

Blijf niet met vraagtekens zitten, neem contact op

Als ontwikkelaar van digitale ondersteuning in de zorg is NICE Innovations gebaat bij inhoudelijke feedback. Die feedback komt in de vorm van vragen of opmerkingen die u als professional heeft. Zijn er naar aanleiding van bovenstaande informatie nog vragen of wilt u meer weten over digitale ondersteuning in de zorg? Neem contact met ons op.

NICE innovations
Vakinhoudelijk
Transparant
Mobiel
Efficiént
Meer weten over NICE Innovations?
...wij helpen u graag verder