Deze pagina delen?
Selecteer hieronder het gewenste platform...
Zoeken?
Voer hieronder uw zoekwoord(en) in...

Begeleiding van de patiënt in zijn behandeltraject

NICE Innovations richt zich op innovaties, en dit in de breedste zin van het woord. Van oorsprong werd NICE Software opgericht om paramedici te ondersteunen met registratie, declaratie en sturing van hun werk en afdelingen. Het eerste toepassingsgebied van onze mobile messaging applicatie is dan ook gericht op de zorg. Maar ze is breder in te zetten door een flexibele ontwikkeling met diverse inrichtingsmogelijkheden.
Door het ontwikkelen en gebruiken van nieuwe technologieën op gebied van mobile (video)messaging bieden we een innovatieve eHealth oplossing. Met behulp van de applicatie kunnen we iedere cliënt online en persoonlijk begeleiden gedurende zijn eigen behandeltraject. Op de juiste momenten wordt de cliënt geattendeerd op nieuwe relevante informatie, waarbij de oudere informatie nog steeds raadpleegbaar blijft. Deze informatie is afkomstig van de artsen, paramedici, verpleegkundigen en andere medewerkers van de zorginstelling, en zelfs daarbuiten.
Met deze oplossing van NICE Innovations wordt de cliënt beter voorbereid op- en meer betrokken bij zijn behandeltraject. Hierdoor zal het traject beter en vlotter kunnen verlopen. Dit komt de behandeling ten goede, maar ook de drempel van laaggeletterdheid wordt weggenomen. In de applicatie beschikbaar gestelde informatie zal te allen tijde beschikbaar blijven in de applicatie.

 

Actueel

Welkom Stan
Prettige feestdagen

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2019!

Lees meer...
Wijzigingen paramedische zorg 2019

Vanaf 01-01-2019 zullen er weer wijzigingen doorgevoerd worden betreffende de paramedische zorg.

Lees meer...

“Het blijft lastig om de juiste informatie op het juiste moment bij de patiënt te krijgen. Mensen lezen schriftelijke informatie slecht en vergeten een deel van hetgeen verteld is. De eerste ervaringen van zowel patiënten als therapeuten met NICE Connect zijn positief. De overgebrachte informatie is direct en persoonlijk en daardoor effectiever. Zeker in verband met de huidige laaggeletterdheid heeft het aanleveren van een video meerwaarde. We overwegen NICE Connect nu in te gaan zetten bij alle revalidatieprogramma’s waarbij regelmatig informatie verstrekt wordt."

- Liesbeth Rooders Ziekenhuis Rivierenland Tiel
NICE Connect
patiëntgebonden informatie op het juiste moment

Impressie van onze klantenkring