Deze pagina delen?
Selecteer hieronder het gewenste platform...
Zoeken?
Voer hieronder uw zoekwoord(en) in...

Reha Viersen, Zentrum für Ambulante Rehabilitation

 Voorbeeld Reha Viersen

Doelstelling
Gestructureerd digitaal aanbieden van informatie rondom revalidatietraject voor de patiënt. Meer grip en inzicht voor de zorgverleners. Doel is verhogen patiënttevredenheid, realiseren kwaliteitsverbetering, realiseren besparing voor management en een bijdrage leveren aan de toenemende kosten zorgbreed.

Oplossing
Digitaliseren van zorgpaden waardoor de patiënt precies op het juiste moment informatie ontvangt over de fase van het revalidatietraject waarin hij zicht bevindt. Daarnaast realiseren van realtime dashboarding voor de zorgverleners.

Resultaat
Patiënt heeft de beschikking over een app die middels pushberichten de patiënt informeert over zijn afspraken. Deze afspraken worden ondersteund door videoberichten, tekstberichten en een "call to action" button voor het invullen van vragenlijsten. Dit alles in vooraf ingestelde tijdlijnen. De zorgverlener heeft de beschikking over een dashboard. Zo kan hij zien of berichten zijn aangekomen bij de patiënt, zijn gelezen en begrepen. De zorgverlener heeft ook de mogelijkheid de patiënt ad-hoc te informeren

 Downloads

Klik hier voor meer informatie over NICE Connect!

Voeg modules toe
voor extra functionaliteit